Duminică, 2024-05-05, 5:49 PMPrincipala | Inregistrare | Login

Banda

Muzica

Statistici

«  Mai 2024  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Vechime

Statistici


Total online: 1
Vizitatori: 1
Utilizatori: 0

Chat

200

Cautare..

Mascota Clasei

Logare

Stiati ca...?
                                                Stiati ca...??

              Spatiul de contact cu clientii.
   --Stiati ca...??--
  Magazinul este considerat un "vanzator" de prim ordin deoarece ambianta,aspectul agreabil si modern preiau uneele atributii ale vanzatorului.

 
  --Stiati ca...??--
Sunt necesare minimum dupa bucati dein acelasi articol pentru ca acesta sa poata atrage atentia unui client.

  
--Stiati ca...??--
Se spune ca linearul reprezinta "mijlocul de productie" ale magazinelor pentru ca el reprezinta suportul expunerii produselor, mijlocului prin care marfurile sunt puse in contact cu clientii si astfel la nivelul lui se infaptuieste actul de cumparare.


   --Stiati ca...??--
In unele magazine se intalnesc etalari ale marfurilor de tipurile:"de toate pentru toti", "etalare tip bazar", "nu conteaza unde, nu conteaza ce".Se incalca astfel regulile de asociere a produselor in cosum sau in utilizare de respectare a vecinatatii admise.

   --Stiati ca...??--
Pentru a evita inghsuiala in zona din fata a magazinului si a determina clientii sa petreaca mai mult timp in sala de vanzare , in unele magazine se amplaseaza in zona din spate rafturi si gondole mai incarcate cu marfuri.Astfel, clientul va sta mai mult, pentru a observa produsele.


  -Stiati ca...??--
experienta comerciala din mai multe tari demonstreaza ca anumite raioane constituie punctele de atractie cele mai puternice ale unui magazin: raionul de fructe si legume in supermagazine, raionul de articole pentru femei in magazinele universale.


                   Depozit

    --Stiati ca...??--
Respectarea normelor de protectie a muncii in depozite este foarte importanta , intru cat specificul muncii determina producerea unui numar mare de accidente.


  --Stiati ca...??--
In cazul lanturilor de farmacii Sensiblu se practica o campanie de comunicare interna prin care posturile vacante sunt anuntate, iar angajatii sunt incurajati sa se implice in procesul de recrutare. Se ofera chiar si un stimulent financiar, sub forma unui bonus pentru cel care face recomandarea.
                                      Ungur Gane, director resurse umane Sensinblu.

  --Stiati ca...??--
Printre cele mai vizitate site-uri romanesti de recrutare a fortei de munca se numara: www.myjob.ro, www.ejobs.ro, www.bursamuncii.ro
Este considerata o metoda mai usoara de a gasi un loc de munca, fiind apreciate totodata informatiile detaliate despre firmele angajatoare.


         Perspectiva profesionala si promovarea resurselor umane.


  --Stiati ca...??--
Promovarea pe baza varstei si a vechimii este specifica firmelor mici,in care tendintele conservatoriste sunt foarte puternice.


  --Stiati ca...??--
Adesea,promovarea are un caracter subiectiv ceea ce se reflecta negativ asupra performatelor undei firme!


 
--Stiati ca...??--
Evaluarea performantelor este o practica intalnita in fiecare tip de organizatie. Peste 90% dijn organizatii au programe formare de evaluare a performantelor.

  --Stiati ca...??--
In urma studiilor efectuate,s-a constat ca rezultatele evaluarii sunt folorite in proportia cea mai mare pentru fundamentarea deciziilor de recompensare a angajatilor(salarii,prime,promovare).


 
--Stiati ca...??--
Potrivit literaturii de specialitate,scalele de evaluare sunt utilizare in circa 62% dintre organizatiile mici si in 51% dintre organizatiile mari.


 
--Stiati ca...??--
Fisa postului trebuie adusa la cunostinta angajatului chiar de la inchirierea contractului de munca.


 
--Stiati ca...??--
Fisa postului nu trebuie sa fie personalizata si adaptata fiecarui angajat in parte.Ea este un document conceput pentru orice candidat pe postul respectiv.


by Gheo95 | Creaţi un website gratuit prin uCoz