Duminică, 2024-05-05, 8:47 PMPrincipala | Inregistrare | Login

Banda

Muzica

Statistici

«  Mai 2024  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Vechime

Statistici


Total online: 1
Vizitatori: 1
Utilizatori: 0

Chat

200

Cautare..

Mascota Clasei

Logare

Sfaturi utile..
AMENAJAREA BIROULUI
 
                Organizarea biroului În primul rând trebuie să estimezi cât timp petreci acasă lucrând la birou.
           -Daca ai nevoie să lucrezi în fiecare zi mai multe ore, atunci trebuie să îţi creezi tot confortul posibil.
           -Daca „biroul” tău este compus dintr-o masa în sufragerie, câteva sertare din bucătărie, un dulap la subsol si un computer in dormitor trebuie sa te gândeşti la     organizarea tuturor intr-un singur loc. Pentru alegerea spaţiului de lucru gândeşte-te la tipul de activitate pe care o ai de făcut.
           -Daca activitatea ta este creativa si necesita concentrare trebuie să găseşti un loc orientat către fereastra, care sa te stimuleze.
           -Daca ai nevoie de calculator, gândeşte-te la posibilitatea de a-ti cumpăra un laptop, ceea ce iţi scuteşte mult din spaţiul destinat lucrului. În cazul in care activitatea ta nu presupune lucrul la calculator, atunci un fotoliu, o masa si o lampa iţi sunt suficiente.
           -Dacă iţi amenajezi spaţiul de lucru in camera de zi, prima regulă este ca acesta să nu iasă în evidenta si sa se potrivească in decor. Păstrează aceeaşi culoare şi acelaşi stil cu celelalte piese de mobilier. În cazul in care ai destul loc in camera, mai poţi aşeza si o biblioteca.
                  1. Alege cel mai bun loc în funcţie de necesităţile tale. Asigură-te că nu este situat intr-o zona de trecere.
                  2. Daca instalezi un calculator şi nu optezi pentru un laptop, verifica daca exista vreo priza in imediata apropiere a biroului. Vei evita astfel folosirea unui prelungitor sau cablu care ar împiedica traficul.
                  3. Foloseşte piesele de mobilier care exista deja in camera: rafturi, dulap.
                  4. Adaugă elementele absolut necesare care pot servi si altor scopuri atunci când iţi termini lucrul: lampa, scaun, calculator.
                  5. Nu uita sa foloseşti spaţiul pe verticala. Suspenda etajere ori de cate ori este posi
bil. Acestea trebuie sa fie suficient de adânci şi de înalte pentru depozitare. Poţi aşeza pe ele imprimanta, dosarele si cărţile. Ai grijă să nu le supraîncarci.
by Gheo95 | Creaţi un website gratuit prin uCoz